zondag 28 maart 2010

Haan en kip

Al een tijdje terug heb ik deze haan en kip gemaakt van de Witte Engel. Was erg leuk om te doen.
Ze zijn van 3 mm dik vilt gemaakt. Juist omdat ze vrij fors van stuk zijn, is dit materiaal ideaal.
En het voordeel van zulk groot pluimvee is, dat je direct een compleet tafereel hebt staan.
Dit jaar hebben ze de eer dat ze weer op de paastafel mogen staan ;-)))
Maar voor de foto heb ik ze toch maar even meegenomen naar buiten. Zo zijn de kleuren mooier ;-))
Fijne palmzondag nog!
Hartegroet, Carla.

9 opmerkingen:

  1. Leuk van dat grote pluimvee op de paas tafel!
    Erg mooi al die kleurtjes!
    je hebt leuke verwen dingen bij Niels gekocht!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooi met de regenboogstaarten.
    In je mooie rietenmand komen ze goed tot hun recht
    Ik geniet erg van je mooie weblog
    groeten Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat hebben ze mooie staarten!!! geweldig!
    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,

    Ze zijn helemaal geweldig!! Ze mochten dus even van de kast af :-). Ken het patroon geloof ik helemaal niet. erg leuk zo'n groot stel!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig stel, zo samen in hun mand! Tja, die haan staat hier ook nog op de nominatie om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige mand met kippen vooral de staarten vind ik erg vrolijk. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Carla,

    Wat leuk!!
    Kun jij me helpen om aan het patroon te komen??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla,

    Heb je het patroon van deze haan en kip?

    vr. gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen