zaterdag 17 juli 2010

Sluierstaartjes

Op de weblog van Jannie kwam ik afgelopen week deze leuke sluierstaart goudvisjes tegen.
Jannie, dank je wel voor het plaatsen van dit patroon!!!
Vandaag ben ik ermee aan de slag gegaan, het patroon heb ik verkleind naar 75% en 50%.
Ook heb ik de drie visjes in verschillende kleuren oranje vilt gemaakt, twee exemplaren zijn van sprookjesvilt gemaakt en één exemplaar van gewoon oranje wolvilt. Op de foto is dit een beetje moeilijk te zien.
Een leuk klusje voor tussendoor ;-)))
Maar nu verder met de roze........................
Fijn weekend verder, hartegroet, Carla.

6 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan.
    Zo leuk hoe verschillend mensen een en hetzelfde patroon maken.
    Mooi gedaan.
    Fijne zonnige Zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig deze sluierstaaten, ik had het ook gezien bij Jannie. Top zeg, die Jannie brengt ons op ideeen. Ga zo door Carla je hebt de smaak te pakken ;-)
    Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi geworden! Ze staan erg leuk zo in dat visnet, een plaatje! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke visjes, ik heb ze ook even gekopieerd en ga ze ook eens maken, leuk voor op de zomertafel. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat leuk! Mooie visjes en je hebt ze mooi neergezet zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke visjes!

    liefs, gera

    BeantwoordenVerwijderen