maandag 22 november 2010

Pietenlampjes Lindelicht en Niels

Afgelopen zaterdag hadden we met de creafamilie een uitje naar de Sinterklaas en Kerst open dagen van Niels Holgersson in Oosterstreek. Dit in plaats van een reguliere knutseldag....omdat er veel belangstelling was binnen de groep om hier met zijn allen naar toe te gaan kijken.
We hebben ontzettend genoten van de prachtige tentoonstelling!! Wat zag het er allemaal sfeervol uit. Ook was het weer erg leuk om samen dezelfde passie te delen en alle het nieuws wat de laatste tijd is uitgekomen te bewonderen......(en aan te schaffen ;-)))
Bovenstaande fotoos geven even een kleine impressie van al het moois wat er te zien was....
Verder heb ik tijdens het weekend nog even de tijd kunnen vinden om mijn pietenlampjes van atelier Lindelicht af te maken. Bovenstaand exemplaar (groen/blauw/paars) had ik vorig jaar al klaar. Dit is het effect in het donker....
Het rood groene lampje heb ik dus afgelopen weekend weten af te ronden. Hij is bewerkelijker dan de eerste aanblik doet vermoeden. Het was overigens wel een leuke klus.
Welke Piet is nu niet jaloers op zulke mooie baretten?
Fijne week allemaal, hartegroet Carla.

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat zijn ze mooi, je Pietenlampjes! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tentoonstelling en echt schattige lampjes! lieve groet en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je ons mee laat genieten van die mooie opstelling! En wat een leuke pietenlampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De pietenlampjes zijn inderdaad om jaloers op te zijn! heel sfeervol!
    De tentoonstelling ziet er ook leuk uit! Ik wil ook.... :D

    Liefs, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt precies dezelfde foto's gebruikt als ik heb gebruikt op de blog. Hoe hebben we het uit kunnen kiezen ;-). Nouja ik heb uit die van jou gekozen! Ik hoop dat ik zaterdag ook zo'n mooie baret op mag. Dan is het sint feest op het werk waar ik als piet pepernoten door het pand ga strooien ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Carla,

    Mooie foto's!!
    Wat was het een superdag!!
    Prachtig die lampjes!! Heel sfeervol in de hal!!

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke pietenmutsen lampjes heb je gemaakt.
    Op diverse blogs ben ik al foto's en verhalen tegengekomen van jullie familie uitstapje.
    Erg leuk zo'n creatieve familie !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen