donderdag 9 december 2010

Sneeuwpop

Allereerst: DANK JULLIE WEL!!!!, voor alle leuke en warme reacties die jullie op mijn blog achterlaten. Ik waardeer het zeer, maar heb jammer genoeg geen tijd om een ieder persoonlijk te benaderen.
Dan de sneeuwpop, een aantal van jullie kwamen met de vraag van wie het ontwerp is.
Het is een heel oud patroon van Sassafras die ik wel met mijn eigen ideeën wat heb verrijkt.
Ik heb hem gemaakt van nickey velours en niet van flanel zoals oorspronkelijk de bedoeling was.
Het hoofdje is gewoon van tricot, de witte versie. Een zelfgebreide sjaal en hij is er helemaal klaar voor. Ook hier is het vanochtend weer een witte wereld, een prachtig gezicht.....maar erg lastig als je op pad moet ;-)))....
Fijne dag allemaal, hartegroet Carla.

4 opmerkingen:

  1. Ja, ook hier is het weer wit. Erg leuk die sneeuwpop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig je sneeuwpop, hier schijnt de zon en sneeuwt het zo nu en dan, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ideaal voor als het te koud of te nat is om buiten een sneeuwman te maken! lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel of geen sneeuw buiten, je sneeuwpop is een plaatje om te zien.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen