zaterdag 15 januari 2011

Belofte maakt schuld

Vandaag een fantastische creafamiliedag gehad!! Het was reuzegezellig!!
Ook hetgeen we met z'n allen hebben gemaakt ziet er voortreffelijk uit. Ik moet nog een kleine afronding doen voordat het helemaal af is....en ik het jullie kan laten zien ;-)))
Hopelijk morgen.......
Maar hierbij wel de beloofde fotoos van de gadgets. Mama en ik hebben helleborusbloemen gemaakt van vilt en deze aan een glazen ijspegeltje genaaid. Een aantal van deze pegels aan een dorre tak, geeft een heel vrolijk gezicht. Alvast een knipoog naar het voorjaar?? ;-)))
Fijne zondag allemaal, hartegroet Carla.

14 opmerkingen:

  1. Oooooo wat erg mooooi! Wat voor kleur sprookjes vilt heb je gebruikt? En de meel draadjes waar haal je zulk spul vandaan? Ik vind het helemaal geweldig en zou zelf ook wel zoiets willen maken! Erg ,erg mooi wat een goed idee! Prachtig! En wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw.... Dat ziet er leuk uit zeg... allemaal samen.... Mooie kleur!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat mooi, leuk bosje zo bij elkaar. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk!! Ziet er erg gezellig uit!

    En zo te horen hebben jullie het ook gezellig gehad! Fijn zulke dagen met de familie!

    Groetjes, Jeanine,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eeeeeeen bossie, een bossie, een bossie helleborus! hey, hey, hey!
    prachtig, lenteachtig. lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eeen mooie bloem.
    Inderdaad een beetje voorjaar samen met wat winter. Een pracht combi.
    Fijne zondag Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige gadget! Echt heel erg mooi! Ik hou erg van deze bloem. Met die ijspegel erbij vind ik het echt heel erg prachtig staan! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat ziet er toch prachtig uit!!! Wat een leuk idee. Wat vonden ze er van??

    Fijne zondag,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Carla, erg bedankt voor de prachtige helleboris! Het was een hele fijne dag. Bedankt voor alle goed die we mochten ontvangen. Liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nogmaals dankjewel!! Erg mooi vind ik ze.
    Liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla,

    voor hetkoor waar ik al heel wat jaartjes bij ben heb ik de toezegging gedaan eens te zorgen voor nieuwe corsages.
    Je helleborus ziet er schitterend uit!
    Is het een bestaan patroon, en kun je me dan zeggen waar het uit/vandaan komt?

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wat een mooie helleborusbloem. Is dit een bestaand patroon of heb je deze zelf bedacht. Ik vind hem prachtig. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen