vrijdag 28 januari 2011

Granny square

Yeah, de eerste granny square is een feit, met dank aan Gera voor de duidelijke beschrijving!!!
Wat een heerlijk klusje is dit, je hoeft er niet bij na te denken, het gaat vanzelf ;-)) Ik heb niet alle kleuren gebruikt van de
katoenen garentjes die ik afgelopen week aanschafte, maar ben wel tevreden over de combinatie zoals hij nu is. De draadjes moeten nog worden afgehecht, ze zijn even naar achteren gemoffeld voor de foto ;-)))
Tja en wat het gaat worden?? Daar moet ik nog even over denken, ga eerst beginnen aan het tweede blok.
Fijne dag allemaal, hartegroet Carla.

7 opmerkingen:

  1. Vrolijk!! Ben benieuwd naar de volgende! Hoe groot is de square??

    liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem mooi! Maak je ze allemaal in dezelfde kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er netjes uit. Vind het wel knap dat je ze kunt maken.
    Lijkt mij best pittig.
    Haak ze Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige gemaakt en de kleurtjes zijn zo gezellig! Knap, ik kan het niet ;-)
    Succes met de rest en met het bedenken wat je ervan wil gaan maken!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou granny square ziet er super mooi uit, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen